Sunday, January 2, 2011

New Year Giveaway By KedaiGambarKami Part 1


nak join klik banner tu

serius wey, kagum aku tgk gambar2 kat Kedai Gambar Kami ni

dulu waktu aku kawen tahun 2005, xde terpikir pasal nk amik photog ni (padahal xmampu :p)
so la ni, bleh la kot gagah2 survey2 cari mana yg ok price & quality nye
xpe la xde photoshoot kawen ye bang..
jom kite posing2 ngan kuda
..hahhaa..romantik gak kan..xyah pakai baju pengantin pn bleh posing outdoor ape :-)

nanti anak ramai bleh aku buat photoshoot gini..di kelilingi anak2
haahaa



tapi sebabkan anak sorang je kan, kite buat photoshoot gini je la
cantik kan :-)
ni dorg shoot kt PD..terbayang aku Iman kena lambung2 gitu..kekkeee



ohhh..ini paling aku suke..photobook baby..
huwaaaaa nak sangat buat Iman pny camni
ateee sume gambar Iman dlm blog je..cuci pn ade la 2-3 keping
cittt

gambar ihsan dari: kedaigambarkami.com

REFERRER : Nana



"It's more than meets the eyes!Jom ke KedaiGambarKami(www.kedaigambarkami.com) sekarang!"

CLOSING DATE: 28 JANUARY 2011

2 comments:

Biqque said...

gambar lambung2 tu best fren i! :D

jemput masuk contest i ek? gambar travel :D

http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-click-my-best-travel-picture.html

Lulu caldina said...

Good luck...ngee